12/6-2010

HEEEJ!! jag är så jävla glad för jag o mamma o mammas kompis och en kompis till mig ska åka till Stockholm och kolla på konsert i Globen  *asg*.Det är typ åtta stycken som ska sjunga b.l.a TAKIDA! och MARTIN STENMARK ! jag skulle egentligen få det i födelsedagspresent men men mamma kan inte vara tyst ibland hahaha .. men det är långt dit den  28 Augusti  . Jag fyller 13 i år och det är jag jävligt glad över  , Börjar bli Pippi Lågstrump för jag vaknade i morse och låg upp och ner i sängen, hehe jag fyller sent på året har jag märkt den 5 augusti fan vad långt om typ 2 månader och 5 dagar fyller jag  bbbuuuhhhhuu . Idag hade jag tänkt gå ner till badet men icke sa nicke att det skulle bli så fult väder då :@ . Jag får väl nörda vid datorn istället haha puss o kram //   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0