4/6-2010

Hej bloggen idag var jag iskolan som vanilgt ..... en vecka kvar till sommarlovet !!!!! jippie .Just nu kollar jag på  simpsons och lyssnar på musik (rödljus) jag tänker bada sola bada sola i sommar sen blire grönan o 24 timmars :D med family och freinds moster kommer hem från london o visse varse . Nästa vecka blire bara håltimmar och på onsdag ska vi juh till stockholm på det tekniska museet !. Iallafall dagen var kort no första timmen sen tyska sen bad sen matte sedan sist swedish :D !!!!! nu ska jag chilla puss och kram ! //

Kommentarer
Postat av: Anonym

Grönan är ju inte så tråkigt att gå på. :P

2010-06-06 @ 02:31:21
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0