8/6-2010

Hej bloggen dagen har varit sådär alla i skolan var på iP och kollade lite fotboll myror i gräset, men annars okej
just nu kollar jag bloggar . Min mamma är lite stressad ...vet någon varför ...nej? men iallafall första lektionen hade vi musik repade inför fredagen då vi ska uppträda i idrottshallen , på våran avslutning. Vi är bara 3 som ska sjunga jag och 2 andra.. vi ska sjunga This is My Life . Men nog om det ,imorgon blir det tekniska museet ,har en Mer och en risifrutti med mig blir nog fin fint det . Vår so lärare har fixat en rymdfilm! som vi ska se i 3D blir nog fin fint det med PS: skriver hur det var i Stockholm imorgon puss o kram //

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0