skisser för sommaren ( ackord)

Ackord | n.c. | n.c. | | Dm | Dm Bb | F | F Bb | | Dm | Dm Bb | F | F Bb | Bb (C) F Hur känner du nu? Am Dm Bb (C) F Känner du någonting? Bb (C) F Hur känner du nu? Am Dm Bb (C) F Jag väntade mig ingenting Bb F Dm Och hundratusen ögon stirrar på oss F (G F) ingen ser Bb F Dm F (G F G F) Och hundratusen röster skriker efter något mer Bb F (G F G F G F G F) Snälla säg det igen, Bb F (G F G F G F E) och säg det igen Dm Bb F (G F G F G F) (Lalalalalalalala) Bb Dm Bb F (G F G F G F) Snälla säg det igen, snälla säg det igen Gm Bb Dm (F D F D F D) (Lalalalalalalala) Bb F (G F G F G F) Snälla säg det igen, Bb Dm (F D F D F D F D) snälla säg det igen Bb (C) F Hur tänker du nu? Am Dm Bb (C) F Jag väntar mig en värld Bb (C) F Hur tänker du nu? Am Dm Bb (C) F Hallå, är det nån där? Bb F Dm F (G F) Miljoner ord förvinner ner i förrgårs svarta hål Bb F Dm F (G F G F) som hundratusen åsikter som ingen lyssnar på Bb F (G F G F G F G F) Snälla säg det igen, Bb F (G F G F G F E) och säg det igen Dm Bb F (G F G F G F) (Lalalalalalalala) Bb Dm (F D F D F D) Snälla säg det igen, Bb F (G F G F G F G) snälla säg det igen Gm Bb Dm (F D F D F D) (Lalalalalalalala) Bb F (G F G F G F) Snälla säg det igen, Bb Dm (F D F D F D F D F D F D F D F D F D F D F D F D F D F D) och säg det igen F Bb Dm (F D F D F D) (Lalalalalalalala) Bb F snälla säg det igen Bb Dm (F D F D F D) Snälla säg det igen (samtidigt: Lalalalalalalala) Bb F Du vet ingenting om mig (Snälla säg det igen) Bb Dm Jag vet ingenting om dig (Snälla säg det igen) Bb F Du vet ingenting om mig (Snälla säg det igen) Bb Dm Jag vet ingenting om dig Bb F Du vet ingenting om mig (Snälla säg det igen) Bb Dm Jag vet ingenting om dig (Snälla säg det igen) Bb F Du vet ingenting om mig (Snälla säg det igen) Bb Dm Jag vet ingenting om dig | F |

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0