mitt liv

Vad mitt liv handlar om är musik , familj, vänner,skolan vad mer jo tak över huvudet , datorn ,humor , jag har massor av vänner som är som systrar som jag vet kommer finnas där för mig  fast mina mistag o allt jag har ljugit om men alla förtjänar en andra chans jag tänker lämmna allt det där o leva för det jag har vänner familj folk som bryr sig om en .  Mitt liv har varit jävligt komplicerat först då när pappa dog o allt bråk vi haft här hemma o falska vänner som sprider osanna rykten o skit men jag har lagt allt bakom mig dom som bryr säg gör de o de som väljer att inte göra de får göra som dom vill . Jag var förut svag men min nya sida är helt ny jag är stark och står för det jag har sagt men livet rinner som i ett timglas snart kanske livet o allt försvinner så varför tänka på det man gjort o inte det man gör för varenda steg du tar försvinner en bit ifrån livet .//

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0